Tess tar sig årets första bad =)

Ser pinnen men hur ska jag komma åt den???

Ser pinnen men hur ska jag komma åt den???

Gått ut lite i vattnet men vågar jag gå i lite längre??

Lite närmare är till pinnen nu men ska man ta sig lite närmare??

Lite till så har jag nog pinnen =)

Går i lite längre så har jag pinnen snart =)

Nästan fått tag i pinnen nu =)

Nästan nu liten bit kvar ännu =)

En nos längd ifrån nu *jippi*

Sååååååå nära nu bara en noslängd ifrån nu *JIPPI*

*JIPPI* fått tag i min pinne *kolla husse* =)

*JIPPI* pinnen är min nu :)

Kolla husse fick tag i pinnen *stolt*

Kolla husse fick tag i pinnen *STOLT*

Lilla söta mig =)

Ligger o väntar på husse när han tar kort på mig =)

kort från nås camping

Lite kort från Nås Camping där husse fixar de mesta som ska fixas med gräs m.m

Nås camping

Nås Camping

Nås Camping

Nås camping

Nås Camping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0