Kratta gräs med husse =)

Glor på min boll

Ligger och glor på min boll =)

lek me mig då tråkiga husse =)

Lek me mig nu då tråkiga husse :)

Vill LEKA

Vill LEKA NUUUUUUUUUUUUU

Massa gräs har husse krattat ihop nu men jag vill bara leka =)

massa gräs har husse krattat ihop nu =) men jag är lika lek sugen för de *s*

jaha snart är husse klar då kan vu leka lite =)

Wööö snart är husse klar då kan han leka lite med mig =)



Kort från bak sidan av våran gård från vägen



ladan



baksidan på gammelstugan



Lite av lillstugan och gammel stugan



lillstugan



Där i lilla huset bor jag och truls o husse



Gammelstuga



vedboden och mini verkstaden



Mega sten på gården



Andra ladan



Kort från vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0