Ute på lång vända med husse :)

Ute i skogen med husse. Vi är på väg till en liten fors :)

Ute i skogen med husse :)

Nu är vi vid forsen :)

Nu är vi framme :)

Tog du vägen husse?????

Tog du vägen husse???

skiter i husse fick syn på en pinne i vattnet :) men hur ska jag komma åt den??



nu vet jag hur ska komma åt pinnen går i o hämtar den :)

hur ska jag komma åt pinnen??

kallt de va i vattnet *buuurrrrr*

kallt de va i vattnet *buuurrrr*

Jälar tappa min pinne :(

Jälar tappa pinnen :(

Och där försvinner den i vattnet *bläää*

Och där flyter den iväg *blää*

usch tycker denna bro va läskig o gå på!!! men nu ska jag o husse till
 nästa ställe i titta lite :)
Nu iväg till nästa ställe :)

Framme vid nästa ställe nu :)

framme vid nästa ställe nu :)

Får sitta o vänta lite när husse ska ta lite kort på andra sidan!!

Får sitta o vänta när husse ska ta lite kort :)

Där gick han över TOK HUSSE gamla stockar blunda när han gick över dom!!
Och nu kommer de lite kort som husse tog när kommer över till andra sidan :)

Där gick han över :O

Undrar om kallt i vattnet??



Akta husse är kallt i vattnet :P

..

HÖR DU INTE VA JAG SÄGER HUSSE KAAAAAALLLLLLTTTT I VATTNET

..

Sista kort nu husse sen vill jag hem :)

..

va sa jag nyss HUSEE INGE MERA KORT!!

..

Äntligen på väg hem nu :)

..

snart hemma :)

..

Nu är man hemma nu dricka lite vatten sen sova på soffan en stund :)

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0