Ute o går me husse i den fina vädret :)

Här är jag o husse ute på en vända :)

Ute me husse

Här ska jag få bada i sommar sa husse :)

här ska jag bada i sommar

Går vid nåsen med husse :)

Går vid en sjö (nåsen) me husse!!

På väg till dammluckor o kollar lite :)

Tittar lite vid dammluckor :)

Står o tittar vid dammluckor o tittar lite :)

Står vid dammluckor

På väg till annat ställe som husse ville kolla på :)

På väg till annat ställe o kolla lite :)

Wöö hitta på en pinne :)

Wööö hitta på en pinne :)

Kort som husse tagit :) kommer ett par kort nu :)

Lite kort som husse tagit när vi va ute o gick :)

Lite kort från bäck vi såg :)

kort som husse tagit

Ännu ett kort från bäcken :)

kort från bäck

Ett till kort :)

mera kort från bäcken

o ännu ett kort från bäcken :)

Ett till kort från bäcken :)

Sista kort från bäcken nu ska vi hem :)

Sista kort från bäcken :)

Kort från dammen jag o husse gick runt :)

Kort på dammen :)

Jippi hemma nu :) *pax för soffan* :)

äntligen hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0