På väg till shell husse ska posta en sak till en söt tjej :)

Ute o springer när husse cyklar

Är på väg till shell nu :)

nästan vid shell nu en liten bit kvar

Liten bit kvar ännu!!

shell

inte långt kvar nu :) nu är jag vid älvbron!!

shell

Nu är jag framme vid shell sitter o väntar på att husse ska komma ut!!

shell

Där va min husse :) ska vi ta genvägen hem???

shell

Jippi blev genvägen :) nu kan jag springa lös o snoka lite överallt :)

shell

Stora snö bollar i dalarna :O

shell

Tyckte såg något i diket de måste jag kolla upp :P

shell

Kolla husse hitta en pinne i diket :)

shell

Mmmm min pinne!!!

shell

Nu är man hemma :) här bor jag o husse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0