Min husses FAR 1 juni 1932 - 6 februari 2007

Du tog mig till världen me värme o kärlek... Du lärde mig mycke saker sånt ja annars inte lärt mig... Du är min stora IDOL.. Vet du ser ner på oss från din plats i himmlen o vet du vaktar över oss =) Minns när ja fick reda på du gått bort.. Va som en kniv i mitt hjärta o få höra de.. Men nu har du de bra o har inte ont nå mera.. Jag vet de va mycke du ville göra innan du gick bort FAR.. Ja gör mitt bästa för att fixa dom saker ja vet du ville göra.. Är så tomt utan dig nu du lämna en stort tomrum men du lever kvar i mitt hjärta o mina tankar för evigt... Går inte en dag utan att ja tänker på dig saknar dig så mycke o älskar dig av hela mitt hjärta.. Många nätter somnar ja me tårar i mina ögon för ja inte får se dig när ja vaknar.. Fattar inte du är borta ibland kan ja se dig sitta o skruva på dina klippare ute i boa... VARFÖR du hade så mycke o se fram mot du blev morfar 12/3-07 syrran fick en underbar grabb =) lucas heter han =) vet du ser han där du är nu men tror o vet du hade velat hålla han i din famn innan du gick bort... Du är saknad o älskad av många.. ska göra allt ja kan för att du ska vara stolt över mig.. Du är världes bästa PAPPA.... varje natt titta ja upp mot stjärnorna o hoppas få syn på dig.... Love you

Du tog mig till världen me värme o kärlek... Du lärde mig mycke saker sånt ja annars inte lärt mig... Du är min stora IDOL.. Vet du ser ner på oss från din plats i himmlen o vet du vaktar över oss =) Minns när ja fick reda på du gått bort.. Va som en kniv i mitt hjärta o få höra de.. Men nu har du de bra o har inte ont nå mera.. Jag vet de va mycke du ville göra innan du gick bort FAR.. Ja gör mitt bästa för att fixa dom saker ja vet du ville göra.. Är så tomt utan dig nu du lämna en stort tomrum men du lever kvar i mitt hjärta o mina tankar för evigt... Går inte en dag utan att ja tänker på dig saknar dig så mycke o älskar dig av hela mitt hjärta.. Många nätter somnar ja me tårar i mina ögon för ja inte får se dig när ja vaknar.. Fattar inte du är borta ibland kan ja se dig sitta o skruva på dina klippare ute i boa... VARFÖR du hade så mycke o se fram mot du blev morfar 12/3-07 syrran fick en underbar grabb =) Lucas heter han =) vet du ser han där du är nu men tror o vet du hade velat hålla han i din famn innan du gick bort... Du är saknad o älskad av många.. ska göra allt ja kan för att du ska vara stolt över mig.. Du är världes bästa PAPPA.... varje natt titta ja upp mot stjärnorna o hoppas få syn på dig.... Love you

Far ute i boa där höll han till i flera timmar o skruva på de mesta :)

Här ser man de han gilla o göra mest :)
Han skruva i flera timmar varje dag!
Han ville lära min husse de han kunde men han blev dålig på slutet så han hann aldrig lära min husse allt han kunde!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0