Här jobbar min husse :)

Här jobbar min husse :) Är med han på dagarna så slipper va ensam hela dagen :)

Här är jag o husse om dagarna :)

Hitta på en pinne :) hoppas husse ser jag ligger o väntar på att han ska leka med mig :)

Hitta på en pinne när husse går o krattar lite löv!!!

Han såg jippi :) Nu måste jag bara hitta på pinnen när han kasta iväg den :P

Letar efter min pinne :)


Jäla husse hittar inte på min pinne nu ju *morr* 

Hittar inte på min pinne jäla husse *morr*

Fick följa med när husse skulle tömma ur lite löv som han krattat ihop!!

Nu måste husse tömma ur lite löv

kollar runt lite när husse håller på me löven :P

kollar runt lite när husse tömmer vagnen på löv!!

Hitta på en stor o fin pinne vid lövhögen :P

Jippi ny o stor pinne hitta jag på nu :P

Trött nu vill hem o sova i min soffa :) Jippi husse sa vi ska hem nu!! hej då alla :)

Trött nu vill hem o sova i soffan :P

Kommentarer
Postat av: Tanja

Aaaaaaaaaw söööötis är hon :D

2009-04-20 @ 23:59:02
URL: http://bestintest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0